Nadchodzące szkolenia otwarte
Business Mediator – szkolenie certyfikowane. (ON-LINE)
10 października
Szkolenie On-Line (,,na żywo”) lub możliwość odtworzenia.
NOWE KOMPETENCJE W BIZNESIE
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA
UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI
TERMIN:
10 października 2024 r. (czwartek, godz. 17.00 – 20.30)
szkolenie ,,NA ŻYWO” lub ODTWORZENIE
(1) szkolenie ,,na żywo’” (tzw. live) odbędzie się 10 października 2024 r. w godz. 17.00 – 20.30.
(2) istnieje możliwość odtworzenia szkolenia w dogodnym dla Państwa czasie.
PROWADZĄCY:
dr Grzegorz Frączek (mediator, radca prawny, dziekan Wydziału Nauk Społeczno-Pedagogicznych Uczelni Korczaka)
ADRESACI SZKOLENIA:
> Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób zainteresowanych rozwojem kompetencji osobistych w zakresie porozumiewania się na poziomie wewnątrzorganizacyjnym i biznesowym.
> Szkolenie jest w szczególności polecane dla:
• kadry zarządzającej: kierowników, menadżerów
• przedsiębiorców
• przedstawicieli działów HR
• specjalistów pracujących na co dzień z ludźmi (coachów, trenerów, doradców zawodowych)
• mediatorów oraz kandydatów na mediatorów
• przedstawicieli branży finansowej, bankowej oraz ubezpieczeniowej
• pracowników działów reklamacji
• prawników
> Zasadniczym celem szkolenia jest przygotowanie Państwa do prowadzenia mediacji w organizacji i w relacjach z partnerami biznesowymi
KORZYŚCI:
Każdy Uczestnik szkolenia będzie miał możliwość rozwinięcia umiejętności interpersonalnych w zakresie:
• efektywnej komunikacji ze współpracownikami oraz klientami
• stosowania technik negocjacyjnych i mediacyjnych w praktyce
• prowadzenia dyskusji z osobami o odmiennych stanowiskach
• efektywnego zarządzania procesami grupowymi
• formułowania warunków porozumienia
• udrażniania procesu komunikacji między osobami bądź grupami, w celu osiągnięcia wspólnego rozwiązania
• nowoczesnego zarządzania minimalizującego ryzyko wystąpienia konfliktu.
MEDIACJA BIZNESOWA:
Mediacja biznesowa to sposób rozwiązywania sporów biznesowych lub wewnątrzorganizacyjnych w drodze rozmowy zorientowanej na znalezienie rozwiązania korzystnego dla obu stron. Posiadanie kompetencji mediacyjnych umożliwia umiejętne prowadzenie rozmów w sytuacjach kryzysowych z Klientami oraz Kontrahentami, a także zapewni zachowanie pozytywnego wizerunku w każdej sytuacji.
ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLENIA:
I Mediacja i rola Mediatora.
W ramach tego bloku zajęć zostanie zaprezentowana mediacja jako metoda prowadzenia rozmów biznesowych oraz zostanie przedstawiona rola mediatora w sporze. Przedstawione zostaną mechanizmy powstawania i eskalacji konfliktów oraz obszary, w których najczęściej występują spory gospodarcze, wewnątrzorganizacyjne i biznesowe.
II Techniki i strategie mediacyjne.
W tej części szkolenia zostaną zaprezentowane najbardziej efektywne techniki i strategie mediacyjne, które pozwolą na skuteczne prowadzenie rozmów biznesowych oraz na rozwiązywanie sporów wewnątrzorganizacyjnych, biznesowych oraz sporów w miejscu pracy. Zaprezentowana zostanie m. in. metoda prowadzenia mediacji w oparciu o poszukiwanie i definiowanie interesów rozmówców. Szczegółowo poruszone zostaną zagadnienia związane z wdrożeniem procedur mediacyjnych w organizacji.
III Mediacje w biznesie.
W tej części szkolenia zostaną przedstawione możliwości wykorzystania mediacji na różnych płaszczyznach działalności biznesowej oraz zawodowej. Przede wszystkim zostanie omówiona mediacja w zespole, mediacja z kontrahentami oraz mediacja jako wsparcie procesu reklamacji.
MATERIAŁY SZKOLENIOWE:
Każdy Uczestnik szkolenia otrzymuje kompleksowe, autorskie materiały szkoleniowe.
CERTYFIKAT:
Każdy z Uczestników szkolenia otrzymuje Certyfikat ukończenia szkolenia.
KOSZT:
790 zł + VAT (23%) – możliwość płatności w ratach (0%)
PROMOCYJNA CENA
390 zł + VAT (23%)
RATY 0 %
REZERWACJE GRUPOWE
^ 350 zł + VAT – przy jednoczesnym zgłoszeniu 2 osób
[Powyższa kwota obejmuje koszt uczestnictwa w szkoleniu, materiały dydaktyczne, przerwy kawowe, wydanie certyfikatu ukończenia szkolenia]
ZGŁOSZENIE UCZESTNICTWA:
Zgłoszenia przyjmujemy do 10 października 2024 r.
Zgłoszenia można dokonać za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego (u góry strony)
(lub) można przesłać zgłoszenie na adres e-mail: szkolenia@spcentrum.pl
(lub) Można dokonać zgłoszenia telefonicznego pod nr tel. 607 254 069 lub 575 478 150
! ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń !