Webinarium
– ,,na żywo”
– lub możliwość odtworzenia w dowolnym czasie
❗ PROMOCYJNA CENA ❗
79 zł + VAT (zw. lub 23%)
CERTYFIKAT
➡️ PROWADZĄCY:
dr Grzegorz Frączek (mediator, wykładowca akademicki)
🕘 TERMIN:
20 lipca 2022 r. – godz. 18.00 – 20.00
➡️ ADRESACI:
– nauczycieli
– pedagogów
– pracowników oświaty
– dyrektorów szkół i innych placówek oświatowych
– mediatorów
– studentów pedagogiki, psychologii, pracy socjalnej, prawa i innych kierunków
➡️ CEL WEBINARIUM:
Zasadniczym celem organizowanego przez nas webinarium jest zaprezentowanie Państwu idei Szkolnych Klubów Mediacji funkcjonujących w ramach programu mediacji szkolnych i rówieśniczych.
➡️ PROGRAM WEBINARIUM:
- Mediacje szkolne i rówieśnicze jako program mediacyjny dla szkół i innych placówek oświatowych.
- Szkolny Klub Mediacji – idea działania.
- Mediatorzy szkolni oraz mediatorzy rówieśniczy.
- Regulamin Szkolnego Klubu Mediacji.
- Organizacja zajęć z zakresu mediacji dla uczniów.
➡️ CERTYFIKAT:
Każdy z Uczestników otrzymuje Certyfikat ukończenia webinarium.
➡️ MATERIAŁY SZKOLENIOWE:
Każdy Uczestnik webinarium otrzymuje kompleksowe, autorskie materiały oraz wzory dokumentów.
➡️ ELEKTRONICZNA PLATFORMA MEDIACYJNA:
Każdy z Uczestników webinarium otrzymuje dostęp do elektronicznej platformy zawierającej bazę wiedzy z zakresu mediacji, w tym przepisów prawa, wzory dokumentów mediacyjnych i ugód.
➡️ KOSZT:
190 zł + VAT (zw. lub 23%)
❗ RATY 0 % ❗
❗❗❗ PROMOCYJNA CENA ❗❗❗
79 zł + VAT (zw. lub 23%)
➡️ ZGŁOSZENIA GRUPOWE:
75 zł + VAT (zw. lub 23%) – przy jednoczesnym zgłoszeniu 2 osób
69 zł + VAT (zw. lub 23%) – przy jednoczesnym zgłoszeniu 3 osób
59 zł + VAT (zw. lub 23%) – przy jednoczesnym zgłoszeniu 4 osób i więcej osób
ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA:
można dokonać za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego (u góry strony)
(lub) dokonać zgłoszenia za pośrednictwem poczty e-mail: szkolenia@spcentrum.pl
(lub) dokonać zgłoszenia telefonicznego pod nr tel. 607 254 069 lub 575 478 150
Zgłoszenia przyjmujemy do 20 lipca 2022 r.
! ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń !