Nadchodzące szkolenia otwarte
Mediator rodzinny – szkolenie praktyczne. (WARSZAWA)
14 maja
WARSZAWA
CERTYFIKAT
DOKUMENTY oraz WZORY UGÓD
14 maja 2024 r. (godz. 9.30 – 17.00) – wtorek
PROWADZĄCY:
dr Grzegorz Frączek (mediator, radca prawny, dziekan Wydziału Nauk Społeczno-Pedagogicznych Uczelni Korczaka)
ADRESACI SZKOLENIA:
Szkolenie adresowane jest:
• mediatorów
• absolwentów szkoleń oraz studiów podyplomowych z zakresu mediacji
• psychologów oraz pedagogów
• kuratorów sądowych
• pracowników socjalnych
• adwokatów oraz radców prawnych
PROGRAM SZKOLENIA:
>>> Dbając o jakość oraz profesjonalizm wykonywania zawodu mediatora w sprawach rodzinnych, opracowaliśmy program szkolenia oparty na wieloletnich doświadczeniach prowadzących w zakresie prowadzenia mediacji rodzinnych.
MATERIAŁY SZKOLENIOWE oraz WZORY DOKUMENTÓW ORAZ UGÓD:
Każdy Uczestnik szkolenia otrzymuje kompleksowe, autorskie materiały szkoleniowe oraz wzory dokumentów oraz ugód w sprawach rodzinnych.
CERTYFIKAT:
Każdy z Uczestników szkolenia otrzymuje Certyfikat ukończenia szkolenia.
KONSULTACJE POSZKOLENIOWE:
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, również po zakończeniu szkolenia służymy pomocą w rozwiązywaniu ewentualnych problemów praktycznych, które mogą powstać przy prowadzeniu mediacji.
KOSZT:
890 zł + VAT (23%) – możliwość płatności w ratach (0%)
PROMOCYJNA CENA
590 zł + VAT (23 %)
– aktualna cena promocyjna
RATY 0 %
REZERWACJE GRUPOWE
^ 550 zł + VAT – przy jednoczesnym zgłoszeniu 2 osób
[Powyższa kwota obejmuje koszt uczestnictwa w szkoleniu, materiały dydaktyczne, dostęp do elektronicznej platformy mediacyjnej, przerwy kawowe, wydanie certyfikatu ukończenia szkolenia oraz konsultacje poszkoleniowe]
ZGŁOSZENIA UCZESTNICTWA:
Zgłoszenia przyjmujemy do 13 maja 2024 r.Zgłoszenia można dokonać za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego (u góry strony)
(lub) można przesłać zgłoszenie na adres e-mail: szkolenia@spcentrum.pl
(lub) Można dokonać zgłoszenia telefonicznego pod nr tel. 607 254 069 lub 575 478 150
! ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń !